Go fresh !

Som tidigare nämnt helgjouren avklarad nu. Cantelli vann båda hans klasser självklart menar han har ju bara gått EM för juniorer/unga ryttare i tidigare karriär. Små potatis att gå M nu liksom. Min pärla!

Annars fick jag med mig Dagmar upp till tankstället för att inhandla lite slisk och solstund. Det är den första som jag faktiskt får med mig dit upp utan att tvinga med dem bokstavligt talat, jag är nästan i chocktillstånd! Senast jag fick med mig någon var Patrik (då kom till och med förslaget från honom sida...) och det var typ ett år sedan. Så sjukt att han varit borta ett år och så sjukt hur tajta vi blev av att jobba tillsammans i bara tre månader. Alltså han blev som min storasyster, storebror och bästa vän i ett. Ibland gör det ont att sakna...
Iallafall nu har jag, faktiskt försa gången på väldigt länge, tagit hand om min kropp. Vilket var välbehövligt. Detta innebär "ajaj" skrubb och sedan super svensk underbar hudlotion på det. Jag är helt såld på apotekets ACO Rich Care bodylotion canola oil & natural moisturiers - den är freaking amazing! Och så luktar den mysigt också. Sedan skulle kanske mitt hår inte säga nej till en hårkur men de händer en annan dag. Nu ska jag se över gesundheit och sedan krypa under mitt behagliga täcke. Dejt med John Blund ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0