glädjeskutt








Och en PANG nyhet som glädjer mig så - jag har fått tillbaka min dator, av fungerande slag! Vilka glädje skutt jag fick när Martina ringde och berättade att hon fått meddelandet från MediaMark att datorn fanns för avhämtning. Jag har internet (av slött slag) jag har FILMER jag kan se, jag kan LYSSNA på MUSIK och imorgon får jag David Guetta till datorn vilket innebär mer partymsik åt folket!

Och det är bara en åtta dagar kvar tills jag får underbart sverigebesök, längtar sååååå sjukt mycket!

















Bild: google.

Kommentarer
Postat av: Emmeline

Svar till ditt inlägg på min blogg: --> Åh söta Elli! Jag minns också den dagen precis som igår. Om du hittade din första kärlek så hittade jag precis rätt hem till henne. Hon valde dig. Jag minns hur hon totalt nonchalerade alla andra och bara goade med dig. Ni hörde ihop från första stund.

2010-03-30 @ 06:36:40
URL: http://www.emmelines.se
Postat av: Emelie

Yaay!



Och du! SVARA när man ska ringa och gratta dig också! ;P

2010-03-30 @ 13:57:04
URL: http://yoem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0