happiness belongs to you

Vad sägs som att skriva en rad här?
Har skickat in min dator nu, buhu, ack att den inte kunde självlaga sig... Den bästa med det hela var att karl som skötte datorservice delen pratade inte ett ord engelska, ehm ellis tyska fick sig en hart slag. Jag kämpade pa och otroligt nog förstod han bade att batteriet kunde vara paj, att jag ringt Thoshiba osv. Mäktigt! Ibland förvanar jag mig själv. Sa om tva veckor kanske jag aterser den igen, lets hope.

Sedan längtar jag som ett pucko tills den 6 April da jag ska styra Audin mot flygplatsen och hämta upp min siknäsare! Aaaaaah, LYCKA! Sedan att hon stannar nästan en HEL vecka är, tja jag saknar ord. Men glad, hoppig och studsig är jag. Längtar längtar längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0