Allmän info

Jag hittade på världens bästa födelsedagspresent till Niki idag! Kommer bli såååååå kul alltså!
Och känner jag honom rätt kommer han tycka det är askul också! hihi. Ska ta en bild när han öppnar paketet, gosh lördag kom hiiiiit ! ;D haha. Det bästa är att jag lurade in Caro och Daniel på presenten också vilket då innebär att det inte blev så dyrt för mig, smart brud! :D

Annars saken jag var så arg över; Tur att man är vän med sin pfysio på FB. Han frågade nämligen i tisdags vars jag hade varit, för han väntade på mig. What? Jag kunna slå vad med mitt liv som insats att det var på fredag, tur som var så gjorde jag ju inte det för det visade sig att jag hade fel och hade missat besöket. Ack vad jag läxade upp mig själv. Grejen är ju att han var ju bara i Bad Nauheim tisdag och onsdag, han försökte hitta en lucka på onsdag men det var propp... Så på måndag är han där igen och då ska han försöka igen annars finns det bara besöks tider i April och det kändes kanske lite långt bort just när dumryggen är sär för tillfället. Jag säger snart upp bekantskapen... Så nu håller jag tummar och tår! Var som sagt riktigt förbannad på mig själv, som min pappa märkte när han pratade med mig. "Elli, släpp det där, det har ju redan hänt" men jag fortsatte och jämrade mig om det. GnällFia.

Annars är jag ledig imorgon em, planerat och klart för pfysiobesöket som jag trodde jag skulle ha, jomenvisst.
Näää men måste plugga, fütterung prov på måndag, vad jag ser fram emot det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0