Alli Hallo....

Dags för en kortis och i detta korta meddelande kan jag meddela att jag skrev en TREA i fütterung och fick en TVÅ i sport idag! GANZ TOLL! Känner mig nästan bra. Annars så rekomenderar jag inte starkt att springa med killar, av någon konstig anledning springer de ALLTID snabbare än en men jag kämpar på som ett pucko. Därmot gillas dagen efter när Daniel hade sjuk träningvärk och jag hade ingen. Lite 'in your face', det kändes bra.




Nu hopp i dusch efter ansträngade gympass i Bad Nauheim!

Kommentarer
Postat av: Emmeline

Ja, visst är det orättvist att killar föds med bättre fysiska förutsättningar än vi tjejer. Vi får väl skryta med att vi kan springa, tala i telefon och planera efterförljande aktiviteter samtidigt som vi fixar till håret. Killar kan ju bara göra en sak åt gången ;o)

2010-03-20 @ 07:40:54
URL: http://www.emmelines.se
Postat av: Elli

Sjukt orättvist men vi får väl som sagt skryta med det du säger om att göra massa saker samtidigt! ;)

2010-03-20 @ 21:44:43
URL: http://ellinorputyourbootson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0