Snart snart snart

IMORGON BÄR DET AV!
Och allt till hästen är packat och klart även om jag fick göra allt själv eftersom det ordinarie groomen ville inte kännas vid att jag skulle packa och kanske skulle behöva hjälp. Visst hon är besviken att inte hon kan fara, jag fattar, men hon kanske bör tänka på att visa lite respekt till andra och rycka upp sig! Det är en tävling, jag är rätt grön och utan hjälp tar det längre tid för mig men jag tänker fasiken inte klaga. Jag ska allt visa dem att jag kan göra det på egen hand vilket jag gjort hittills. Så nu ska jag packa mina saker, slänga lite tvätt i tvättmaskinen, kanske duscha lite, bör göras och sedan hälsa på myskudden.

FATTA, imorgon början redan mot CANNES och internationella tävlingar i dressyr och hoppning! Det är så overkligt så jag nyper mig själv i armen med jämna mellanrum.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0