Running is life !

Idag har jag köpt mig springskor och planen var INTE att köpa dyra. Vilket var praktiskt taget omöjligt. Här är varför:

Kvinnor, ungefär hälften av jorden befolkning grovt talat, går oftas med knänen lätt ihop och på insidan av foten. Varför, tja det är väl bara så typiskt kvinnligt helt enkelt. CIRKA 1 PROCENT av dessa går på utsidan. Nämen GISSA vem som hör till denna procent? Hejsan Ellinor Carlsson som går grovt på utsidan av foten. (egentligen ingen nyhet alls men just procentenheten var big surprice) Det är väl inte för ro skull jag alltid får hål på utsidan av skon. Försäljaren som gav mig denna info var lätt facinerad eller hur man ska uttrycka sig, som sagt rätt ovanligt. De närmaste jag kan komma att gå 'platt' är med mina ridstövlar som även de börjar se rätt lustiga ut nuför tiden...  Sedan gav Caro mig den fina kommentaren också att hon studerat mina fötter när jag gått och även hon konstaterat att 'shit vad du går på utsidan, till och med din fotknöl pekar utåt som jag aldrig sett förr'. Man ska väl utmärka sig på något sätt ...

Det lovas 37 graders värme på fredag, hejja ridbyxor och stövlar !

Och egentligen skulle jag vilja skriva av mig massor, det saker som jag funderar på, de saker som jag inte får svar eller rätsida på. Saken är att allt skulle bli en frusterande röra och försöka röja upp den röran ger mig lätt panik. En sak i taget, var sak har sin tid. Men skulle du bara vilja försvinna för ett ögonblick eller två skulle det underlätta. Nej, nu ska jag hoppa i duschen, husliga Elli har fixat badkaret. Jäkla vad jag samlar vuxenpoäng, nästan så jag måste göra något drastiskt så poängtalet sjunker! Carpe Diem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0