Midsommar-Tyskland

Svensk midsommar i tyskland avklarad! Rätt många härliga skratt och galenskap. Förhoppningsvist kommer jag över Daggis kameras bilder så en eller två hamnar offentligt. Gjorde mig en fin midsommarkrans som vägde ton, tror nästan jag blev två centimeter kortare men ack väl värt mödan. Marie hade också en, väldig sött! Matthias och Bettina hade LUNGT den bästa stilen under irlänsk julafton-leken! Matthias gick så bredbent och såååå sakta för att inte ramla omkull så det såg ut som, tja extremt lustigt! Och Bettina donkade ner i backen rätt komiskt för att sedan ta siig upp igen och tänka rakt fram men springa in höger. Gosh, jag älskar leker! Sedan min tur, jag är så jäkla sämst på det och sedan tjuvstartade Sascha också, den lilla tjuven! Jag klarade tio varv (hör och häpna) och sedan DONK ner i backen och kunde knappt ha benen som bar mig. OMG, som jag skrattade. Sedan hoppade vi vackert runt midsommarstången och sjung små grodorna, dock hoppade alla typ dubbelvika av skrattanfall. Så lyckat? Javisst!

Halvett, när Franzi var liiite för full då bestämde jag o Daggis att dra Frankfurt. Väl i taxin ringer vi Niki och självklart är han också ute med sina vänner så vi joinade honom. Living och massor med dans. Kan jag dansar jag mer än gärna hela natten dock får jag väl skylla mig själv att ryggen säger sitt idag. Inte alltid poppis från dess sida när man leker, faller, slår sig och sedan dansar hela natten. Men surt sa räven om rönnbären och jag fortsätter med ett leende genom dagen.

Fotboll ikväll! Tyskland-England klockan 16.00. Hejja Hejja Tyskland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0