. .

Jaaaa, jag vet att det går långsamt! Men jag har inte riktigt funnit tid eller motivation för att tjaffsa med datorn och mobilkabeln. Men jag ska - snart ...


Det här med att man ska tro på sig själv, varför ska det vara så svårt? Hello hello.
För jag har väl insett när jag ramlar in på vissa bloggar att de självskryter om sig själv så man mår illa. Visst man ska ta till sig när man är duktig man ska skriva det och vara stolt men det finns även en gräns med att vara stolt och överdrivet skrytsamt. Det tråkiga är väl att de människor som är sådär överdrivet skrytsamma oftas är ingenting. Förlåt, men sanningen svider. Fast ibland undrar jag verkligen hur fasiken de kan tro så stenhårt på sig själv. Fascinerande! Ähh, seriöst så bryr jag mig inte ett skvatt. Jag har denna lilla blogg för att skriva av mig lite och sedan kanske´ge en när och kär lätt info vad fasiken jag håller på med! thats it ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0