Öppnandet av Euro !

Kanske dags att mysa med kudden ? Upp och tre timmar, javisst jag känner motivationen!

Idag var även 'öppnandet' av euro vilket innebar lite tal i kronberg och sedan FRI DRICKA och MAT. Gratis är gott! Sedan har vi dansat som gudar hela kvällen, DJ:en spelade sjukt bra musik. Jag vill hoppa jämnfota och musiken lever fortfarande kvar i kroppen. Helt fantastiskt! De sista som dansade var givetvist en trio från Schafhof nämligen bestående av en Alex, en Caro och en sprudlande Ellinor Carlsson Pyssling. Tjiiihooo, i like dance and good time, life is beautiful! 'Vi tiggde oss till en extra låt också, lätt värt! :)

Sedan att en tredje part gör mig förvirrad som jag vet inte vad vet jag inte om jag kan göra något åt även om jag skulle vilja. Fasiken också, dessa saker man inte kan bestämma över, lätt frusterande ja tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0