Getingarnas drottning?

Idag har jag och getingarna provat på vår kärlek till varandra. Dock var det ej långvarit och slutade i bråk när de tyckte att jag tydligen var en irriterande idiot. Härliga fem stick fick jag av dem, fyra på benen och en i handen. Första gången jag blivit stucken, har hittills alltid hållit mig god med dem men inte idag. Gudars himmel vad AJAJ det gjorde.  Men sprutar man vatten på deras hem så kanske man får ta smällen, även om de inte hade en 'välkommen in' matta eller brevinkast. Hur skulle jag veta ? Men som sagt att prata med dem var inet på frågan istället hoppade jag omkring som en annan rockers och hade benen högre än huvudet och armarna i vädret. Gymnastiklektion, javisst! Och nu är det allmänt känt att jag inte får beträda kungariket Geting längre - inte miig emot!

Men än så länge verkar det inte som att jag är allergisk. Men det svider som hela tiden och lite svullet är det väl kanske också men ack jag kan fortfrande gå på fötterna och det som inte dödar härdar! PlingPlong!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0