First night ...

Nu är jag här i Sverige, Kalix, Gammelgården.
Gårnatten erbjöd nattsim med kläder, jag äro det mäktiga vatten guden! Medan jag plaskade på där och fick allt mer mörkare kläder stod två andra vid namn Simon och Emelie och studerade mina vattenkonster och vattenpowers. Egentligen var de avis för de är icke lika begåvade och utvalda till att behärska vattnet. Kingston och Fia gjorde goda försök men de tog sig inte lång med deras hundsim däremot jag - tja jag är mållös!
TALANG 2.0!



Och under natten har jag blivit väckt av pussar och någon som bokstavligen angripit med öra med tungan. Ja, jag pratar om Hjalmar, den lilla krabaten som min lilla hund Hugo ibland vill döda med blicken. Hjalmar är en duracell, vilken latjo liten typ! Nu ska jag ta dem på tyst tyst promenad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0