Dessa ungdjur

Det är mysigt varmt här! Plus att luftfuktigheten ligger typ på 75% +, man är konstant blöt.

Sedan att Tyskland kom trea i VM är väl rätt bra och tur att Spainen vann för då förlorade vi iallafall mot världsmästare! Ack nu är det över, både bu och bä. Gillade som spänningen.


Och annars att man inte kan svänga sin lilla 2,5åring när man rider fritt förföljer mig till natten idag. Jäkla skit alltså, jag låg typ med vikten innåt så han skulle svänga samtidigt som yttertygeln tar och ger samt spö på utsidan, ytterben, u name it. Efter extremt mycket övertalning gick det. Unghästar tar en verkligen ner på jorden men som Caro sa, imorgon kommer han svänga som han inte gjort ngt annat. Det här med faser och ungdjuren, så mycket att lära. Och jag tycker det är fruktansvärt fascinerande att rida in, grymt lärorikt också, min lilla fina Danönchen. Elfenschau har förövrigt börja svinga mer nu, hon är typ den jag ser mest fram emot att rida. Det är en fröjd även om vi bråkar ibland! Gumman är bara så fin och hennes personlighet är att älska. Speciellt när hon endast biter vår hovslagare och andra, hihi. Klapp och beröm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0