Bra jobbar, pucko!

Jag har nog satt mig själv mycket snart i ett känslosamt klister. Och hur tar jag mig ur det?
Men jag far se det sahär, snart är det sveariket för mig och det innebär lite lätt avstand för den situation jag hamnat i. Fa lite perspektiv och kanske när jag är tillbaka fa lite upprättelse.

Ska kanske sluta grubbla över det för just nu har mina hjärnceller tagit självmord. Ramlade in kvart över tre imorse och fick da bokstavligen springa till lägenheten, byta kläder och sedan ut till stallet för att börja jobba. Ingen sömn och ingen ro. Känslan av att det blir tidig kväll är rätt överhängande! Going strong 24 h +, övertröttheten är min bästa vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0