Vi går hand i hand

Det är inte så att jag är missnöjd eller något fast ibland har jag fått känslan av att bakslag är en trogen följeslagare. Vi går hand i hand genom livet. Och det är inte så att jag är bitter, tyvärtom för har man flyt hela livet uppskattar man det inte på samma sätt. Men bara just idag hade jag bara vilja få ett tecken, ett litet som kanske kunde antyda om att jag inte är helt ute och cyklar. Man ska ta för sig av livet, man ska leva livet. Jag har galet kul här men ändå så osäker på människorna omkring. Jag saknar mina bästa vänner och jag tror det kan vara en stor anledning varför jag har den känslan jag har. Jag har ingen att kunna ventilera med, pratade om skitsaker, prata svenska till, mysa med. Jag saknar mina bästa bästa vänner.....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0