Show me what you got!

Det var en riktigt bra party kväll igår, förbaskat roligt! Traskade in på gården halv sju imorse, kunde givetvist inte somna medan alla andra dog som flugor omkring mig. Känns muntert speciellt när jag hade en som snarkade på varsida om mig, när den ena slutade för en sekund tog den andra vid. Lustan att stoppa kudden över deras huvud var stor men jag motstod frestelsen. Sedemera har jag tagit mig en uppfriskande, välbehövlig dusch för att sedan klockan tre åka iväg med ett gäng på typ 20 personer för att köra go-cart - hur jäkla bra är inte min helg så säg?! "We're gonna kick you're swedish ass" var kommentaren från dessa gentlemän, upp till bevis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0