saturdaynight live

Lördagskvällen närmar sig. Har blivit erbjuden att komma och spela poker med bröderna och deras vänner, känns rätt lockande! Grejen är väl den att jag inte har en susning om hur man spelar det, för jag antar att de kör på "riktigt" sätt. Kommer väl sitta där och finula hur de gör i två timmar innan jag vågar mig på att spela typ. Men ack jag ska ge det ett försök givetvist. Start halv nio. Sedan imorgon drar jag igång med söndagsjouren, yeeey... Det mest ansträngande under denna helg kommer vara att skjuta foderkärran upp till stallet när det nu ligger typ fem-åtta cm tung, hal, dum snö på marken. Jag puttade den som ett psyk nu till kvällmålet och jag asgaravade hela tiden för hur jag än tog i så gled jag baklänges. Det var nästan så att jag rörde mig mer än foderkärran i icke önskad riktning. Nej nu ska jag ta ut Itori och Romeo från sadelkammaren så de får rasta av sig, har gjort en kanon deal med flickvännen till M. Jag tar ut hundarna två-fyra gånger ikväll och hon rider sina hästar imorgon, score liksom!

tjollahopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0