Pumpa muskler

Bara för att jag lyckades med 93% på schulterblattfixatorn på gymmet idag. Mest troligt en engångs upplevelse men tåls att skrytas på lite iallafall. Annars ligger jag stadigt på typ 89% och det är inte tillfredställande även fast jag tycker det är liiiite tråkigt med sånt här. Men faktiskt har det ju blivit lite roligare nu n'är jag kan tävla mot maskinerna, procentsatsen kan faktiskt bli 100 men jag vettetusen om jag kommer lyckas med den bedriften. Annars känner jag mig inte helt hundra i kroppen, något är på vift och det är jobbigt att inte veta vad det är. Jag har massa energi javisst men det känns som att krafterna sviker en aning ändå - det gillas inte! Kanske jag ska ta en tidig kväll ? Eller så behöver jag få fara ut på party i helg och få dansa mig till träningsvärk, det är grejer det. Usch vad jag blev danssugen nu ;)


Och Hipp Hurra, den hemska grå försvinner imorgon! Lycka är att vara "utan den hemska grå". Sköt om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0