påenpyttelitenbostadsyta

Det är faktiskt inte den roligaste känslan jag springer omkring med för tillfället. Jag får såna hostattacker så jag måste stanna för jag får ingen luft sedan smärtar den i bröst och rygg när de anländer. Inget jag rekomenderar precis även skitjobbigt när man rider en häst. Men jag tar mig igenom dagarna med super sexig röst som ALLA är sjukt avensjuka på. Fick en snäll kommentar från sportkliniken igår:
- "du låter typ som någon robot från en alienfilm eller något"
Men man får ju se det positivt, de ger ju en uppmärksamhet. Fast jag skrattar nog lika mycket som dem när jag själv pratar, man kan ju inte mer än instämma att jag skulle passa bra som sökande till star wars eller annan film med massa fina robotar!







 


Kommentarer
Postat av: Emelie

Asså.. jag känner mig typ skyldig. Tänk om jag smittat dig? Och btw så låter man inte som en robot, man låter mer som Darth Vader (Starwars) och han är väl inte direkt nån robot. Typ nån annan äcklig och ful skapelse. Då vet du.



Pöss

2010-01-07 @ 00:50:46
URL: http://yoem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0