Mor och Far, lite stolt nu va?! ;)

Gick det skulle jag äta ihjäl mig på frukt men på tanke på min ekonomi är det stört omöjligt. Åh vad det är roligt att vara lärling! Pengarna bara väller in ..?

Och nu ska det SKRYTAS, jag fick en FYRA på betriebskunde provet! OCH jag var inte sämst i klassen, det var två tyskar som hade femmor! Är jag liiiiite nöjd eller vad! Dock kan man ju lungt påstå att frau valentin är en rätt schysst lärare när det gällde provet. För jag svarade ju inte på alla frågor utan på de jag fattade skrev jag ner allt jag kunde utantill (här pluggas det så man kan skriva ner orden utantill, tyskan sitter inte ännu som handen i handsken kanske man kan säga...) men en fyra är inte illa pinkat för tillfället. Dock är jag inte nöjd först jag har mina ettor på proven vi skriver. Men de förväntningarna kan jag inte ha än, jag är bara sjukt nöjd över det här resultatet för dagen. Vi hoppas på ett ytterligare...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Stumpan vi har och är stolt över det du gör och det du ger dig in på ser du till att klara. Att du klarar av en fyra är helt enormt.

2010-01-26 @ 12:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0