mirakel, finns dom?

Ibland önskar man att ett mirakel skulle droppa ner på huvudet. Bara ett litet. Eller ett tydligt tecken skulle också vara bra. Bara sådär så man vet. Men ska jag vänta på det kommer allt för mycket hinna hända i livet, så jag tänker inte vänta på något mirakel för sånt händer bara i filmer. Istället visar jag livet varje dag var skåpet ska stå och introducerar nya äventyr. För vad vore livet utan äventyr, spänning, skratt och galenskap? Inget jag skulle vilja leva iallafall. Och jag förbannar Herr Sjukdom, jag vill sååå gärna fara ut på fest ihelg med saschii och gänget men jag vill även vara fit for fight nästa vecka! Vi får se vars vinden för mig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mirakel sker ganska ofta, de borde du veta, men ibland sker bakslag, kanske för att för framsteg, och MIRAKEL

2010-01-08 @ 16:26:52
Postat av: Anonym

Mirakel sker ganska ofta, de borde du veta, men ibland sker bakslag, kanske för att förstå framsteg och MIRAKEL.Va ödmjuk mot livet.

2010-01-08 @ 16:32:48
Postat av: Anonym

t

2010-01-08 @ 16:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0