Min vinglas och jag

Min lägenhet strålar! Allt utom mitt skrivbord och ett eventuellt diskberg. I det lilla diskberget finner jag även ytterligare ett vinglas som är sönder (denna gång var det faktiskt inte Anna som bär skulden), personen vi kan anklaga heter Caro som gjorde en ultrasving med sin arm när vi hade filmkväll och lyckades, givetvist, träffa mitt vinglas. Förstår inte vad mina vinglas har gjort alla människor omkring mig för ont. De står där, erbjuder sig om någon vill hälla en dryck i dem, de glänser men likt förbenat får de sig en rak höger. Inget slår dock vinglaset som Anna gav en omgång i somras. Själva kupan var intakt men däremot själva halsen var totalkrossad. Hur man lyckas vara så specifik på vad man vill krossa vet jag inte men Moritz hade ju iallafall ett "vinglas" för den kvällen. Gud vad jag saknar de underbara sommarkvällarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0