John Blund har icke varit till behag i natt




Min nattsömn i natt har varit rätt, hur ska jag uttrycka mig, förvirrande. Vaknade upp halv ett KLARVAKEN, vände och vred och försökte att tvinga mig själv till sömn men icke. Då slog jag på en film och efter cirka en halvtimme hade jag somnat igen. Samma sak fyra i morse, helt jäkla klarvaken! Och nu hade jag ingen lycka med filmen, jag låg där som en lax, tankar i femhundra kilometer i timmen samtidigt som jag försökte tvinga mig återigen till sömn. Somnade en halvtimme innan alarmet gick för att stiga upp och då jäklar var jag inte pigg längre, varje muskeldel kändes att väga som ett ton och ögonlocken av bly. Kämpade mig upp ur sängen, halvdragandes tog jag mig till badrummet, bet på tandborsten, ge sig själv en wakeup örfil och sedan ut till stallet. Sen har det faktiskt varit helt ok, har även insett att de närmaste dagarna kommer jag ha fullt upp på den fritid jag har att spela på, hur nöjd är inte jag över det så säg! :) hihi.



 


Kommentarer
Postat av: helena

har ni fullmåne där ? ;-)

2010-01-14 @ 09:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0