Gravitationskraften fungerar än !!! För dig som undrar...

Att allt händer av en anledning har vi fått höra i många år men ändå sitter jag här med ett fetsmile, vad är anledningen? Jo jag hade pangnyheter att berätta till min kära Anna Grunditz och tänka sig att snart kanske hon även kommer och hälsar på mig, sjukt kul alltså! Idag har jag förövrigt inte ramlar av en häst däremot har jag testat om gravitationskraften fortfarande fungerar och jag kan meddela att: Ja den fungerar fortfarande - alldelens utmärkt! Jag och Caro bröt ihop efter det, var så sjukt löjligt hur det hände så jag knappt vill gå in på det. Nu ska jag njuta av min resterande kvällstid denna måndag vilket innebär att snart hälsar min laptop och jag på sängen och myser med en film tillsammans. Nu är ni banne mig döavis va?



Ja men usch vilken pingla på bilden, med myströja och superruffs. Men jag är faktiskt mycket ren och trött, ja mycket trött. Var ut och sprang lite efter jobbet idag, blir galen av att sitta i skolbänk heldag. Min energi överfaller mig då, jag blir illa slagen om jag inte gör något åt saken. Nu ska jag studsa in till Herr John Blund, mitt ragg för kvällen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0