Ellis lägenhet verkar vara "the shit" ;)

Nu har movienight at Ellis place avslutas. Jag är så sjukt trött men ett pling mitt i filmen fick mina energiceller att ta fart igen. Fast nu är jag trött igen. Gaaah, tungt att vara superhjälte på natten... hihi.

Nämen om man ska städa till lite annars får jag väl skit för det imorgon eller något i den stilen. Jag har även blivit totalt galen idag så jag bara ville ge en rak höger men jag orkar inte gå in på det. Gör man inte rätt så gör man inte rätt - sug på den. Nej men ack nu är det dags att ta tag i benmusklernas funktioner och göra nytta! Berättade jag om mitt dösnygga blåmärke på insidan av knäet som är större än en femkrona och går i svart/lila/blå/röd? Den som kan berätta för mig hur jag fått det får en tia!



Schlaf gut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0