Cantelli Cantarelli,

Jag tror Caro har börjat inse vilken personlighet jag har när det kommer till vissa saker. Jag vill så mycket, lite för mycket så jag typ blockerar mig själv. Idag fick jag kommentaren från henne när jag red Cantelli "Elli du kan inte kräva för mycket av dig själv hela tiden". För saken är ju att jag vill utvecklas men på grund av att jag vill ha för mycket av mig själv blockerar jag även mig själv vilket inte är jättebra. Så vi drog en skrittrunda och startade om igen, Caro sa att "skit i allt nu Elli och begär inte för mycket av dig själv". Och poff så gick Cantelli bra, Caro ropade "skritt" och jag slängde mig på halsen på Cantelli och ursäktade att han får dras med mig hela tiden. Caro log och tittade på mig "Fattar du inte att du kan göra det bra om du släpper lite på pressen du har på dig själv?" Jag fortsatte att klappa på Cantelli, han är värd alla klappar i världen. Tack för att du står ut söthäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0