weekend

Sen uppdatering.

Fredagen var förövrigt super! Vi slutade jobba i tid, tog tåget in till Frankfurt med Caro, Sandrine och Martina. Åt gott och drack "nyttigt". Senare for jag och Caro ut med Niki och några av hans vänner på lite olika klubbar och hade sjukt kul. Dansade häcken av oss och ramlade in på schafhof fem på lördag morgon där efterfesten tog vid i Nikis lägenhet. Både jag och Caro gick samtidigt runt tjugo över sex för att byta om och sedan jobba. Jag tror Caro verkligen inte kände sig pepp för att jobba, hon såg aningen trött ut måste jag påstå, vilket jag även fick bekräftat sedan. Sedan hade hon tydligen besök av Herr skallebank. Jag själv mådde super, longerade mina hästar, handwalkade andra och så vidare. På mig gick det inte någon nöd. Däremot vid två tiden kände jag att "shit, dags att besöka sängen en stund, vaken över 30h straight" Tror ni inte jag hade problem att somna en stund då? Men självklart. Sedan fick jag lite panik innan jag gick till sängen också, jag kunde inte hitta mitt bankkort, ehmm... Men efter lite Sherlocks Holmes letade fann jag det, efter jag då frågade Niki om han sett mitt kort i hans lägenhet. Men huvudsaken är att det är i säkerhet nu! Iallafall sammanfattningsvist var fredag KALAS!

Sedan att jag väntade och väntade, ringde och ringde och skickade iväg ett meddelande utan att få svar från denna gjorde mig lite beviken. Hade liksom sett framemot att träffa henne... whattodo...

 
Annars har jag ingen värme i min lägenhet och INGE VARMVATTEN! Men det är ju kul! Jag behöver duscha, right now! Hatar när detta händer. Och det är först imorgon någon kan göra något åt det, hade väl gärna sett att jag kunnat duscha innan dess. Har ju som skola imorgon också, grääääjt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0