I natt ska jag drömma !

Hej ansökan om motivation till att plugga sökes omgående.
Och den skulle helst ha infunnit sig nyss.



Ikväll ska jag drömma om tyska och lite hilfzügel, trense, sattel och fütterung. Det var min plan iallafall! Lyckas jag? Sedan skulle jag hemskt gärna vilja att mitt berichtsheft var självskrivande. Önsketänkande från min sida dock.

Annars har det varit en sjukt soft söndag trots helgjour. Hade en schysst fd praktikant som ville komma och hjälpa. Nästan så söndag blev lätt tråkig för att man var färdig så fort. Men SCORE, nästa i slutet på Mars, tre fria söndagar att se fram emot. Fast egentligen gillar jag ju inte söndagar. Allt är ju liksom stängt - jag fortsätter småklaga över det eftersom jag anser att det är bullshit att ha det så. hihi.

Sedan sänder jag en varm tanke till min fina katt som spatserar i himlen nu. Min Mira som sov i min hand när vi hämtade henne, hon med de gigantiska öronen som bäbis, hon som attackerade fötterna under täcket och det gjorde förbaskat ont (!!!) hon som var kompis med världens bästa Kosmos, hon som apporterade bollarna man kastade, hon alltid lyckades ta upp hela sängen när hon sov med mig, hon som är mamma till "skrik"-Måns och Rambo... Men jag vet att hon har det bättre nu.


BäbisMira med världens bästa Kosmos!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Ska försöka, fick riva upp Simons mössa igår (mer än halva) och ska börja om. Den blev inte så bra hihi. Måste öva! Vilka färger ska du ha? Och hallå, hade inte ni TYP 10 plusgrader i Deutschland?! ;P

2010-03-01 @ 09:33:59
URL: http://yoem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0