Tommy tycker om mig och jag vet att det är sant, ah ah ah ah


Med andra ord lyckades jag införskaffa mig en Hilfiger klänning igår när jag var med Martina till outlet shopping stället. Hade absoult inte råd till det men ordinarie pris var 190 euro och den var nedsatt till 45 euro så det kändes som ett sommar-måste. Var ju rena kapet, tycker ni inte?
Jag är helnöjd, men nu blir det inte att köpa någonting först jag gifter mig rikt! Vilket inte lär hända men shoppingstopp för Elli råder, gällande allt... Det är ju inte så att man tjänar pengar längre, allt är minimum och jag har ingen som helst aning hur jag ska skrapa ihop pengar till flygbiljetter hem för semester. Men den som lever får se. Åtminstone kommer ju Jimmy och hälsar på nästa helg, vilken även är faschinghelgen vilket innebär bigparty och sen kommer förhoppningsvist min Anna Grunditz i april. Förresten mina svenska vänner, vi måste prata!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0