Ljushuvud

Fredag närmar sig och det innebär helg inom snar framtid för vissa för andra innebär det helgtjänst. Jag hurrar och skuttar. Men vad händer annars förutom att jag och Caro kommer regera nästa gång vi går ut och dansar! Vilka dansmoves vi har nappat upp alltså, otroliga måste jag påstå. Otroligt komiska.

Imorse var planen att jag ska ha myskväll med mig själv. På lunchen såg vi på MTV och både jag och Caro tittade på varandra och insåg att något galet skall hittas på ikväll. Eller det behöver inte vara galet fast oftas när jag och Caro drar igång blir det galet och oerhört roligt! Vi ska iallafall sprätta upp en sekt och blanda den med nå blandgrejs som hon hade, faktiskt rätt gott. Dock har väl både jag och Caro tendens att vilja hålla flaskan hårt till oss själva vilket slutar med att vi båda sitter och fnittrar som småflickor och en tom flaska uppenbarar sig. Egentligen vill ni nog inte ens veta vilka planer vi har, någon gång skall vara den första för allt. Haha.

Annars så ringde en kille klockan två (!!) imorse till mitt tyska nummer (fråga mig inte hur man fått tag på det men hade träffat han på en fest som jag var med Sascha på...) Iallafall klockan två, när normala människor sover, ringer denna och frågar om jag vill gå och äta middag med honom. Whaat?! Svaret blev ett tvärnej, ett. man ringer inte den tiden och frågar det, två. jag är inte den gladaste att väcka, speciellt när jag inte ville prata med denna heller, tre. jag var sjukt trött, fyra. jag kände mig stött... Stackars grabb ändå, haha. Tro att jag är en bitch fast jag var nog lite trevligare när jag pratade, upprepade "im tired, i was sleeping" sjuhundra femton gånger innan han fattade piken. Smart! Fast så sjukt komiskt ändå. Tyskar är ett folkslag i sig!

Nu ska vi göra eftermiddagspasset och fortsätta Hejja på Matthias Alexander Rath och Triviant i Göteborg! De kör nya küren mest troligt imorgon! wohooo !

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0