Ich bin müde ...

Gaaah jag är så sjukt trött! Såg film och jyrade med Niki igår kväll och klockan tre traskade han hem. Vi skrattade som idioter till Anger Mangentment (vilket är en film jag alltid skrattar så jag nästan dör till...) Sedan tog jag alla min krafter 06.15 och steg upp till en heldags jobb som jag överlevde. Just nu går jag på den där idiotitröttheten så man inte riktigt känner att man är trött så man egentligen vill dö. Men det är sjukt kul att få mer vänner att umgås med på kvällssidan som inte är kollegor. Niki är ju förövrigt även en latjo liten typ. Och nu funderar jag skrapt på tidig dejt med säng och film. Kändes som en välbehövlig idé.

Och fest på fredag, härligt! Förövrigt är chefen i borta under lördagen och som man säger "När katten är borta dansar råttorna disco på bordet!" Iallafall fredag kväll/natt. hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0