Det finns alltid en utväg dock svårhittad ibland ...

Jag behöver en äktenskapsrådgivare.
Vi har så många dunster med varandra under dagtid så jag blir galen. Jag fattar inte hur denna orkar hålla på med sitt evigt tjatande, det slutar ju aldrig. Och det tar så mycket onödig energi från mig. Jag har försökt sluta fred och inleda ett kärleksfullt förhållande där jag tänker oerhört mycket på denna men det verkar inte uppskattas. Jag offrar jätte mycket av min fritid på saker jag tycker är dötråkigt men jag gör det för att jag vill ha vi ska få ett stabilt och långvarigt förhållande. Jag får helt enkelt kämpa vidare, för jag tänker inte ge upp. Så lätt vinner den inte. Jag och min rygg ska ha allvarligt snack ikväll! Jag får nog ta i med hårdhanskarna! Wish me luck ...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Läser att du är på väg att hitta en kärlek, Vad spännande. Du vet väl att pappa har viisa krav, skämt.



Kramar Mamma

2010-02-12 @ 13:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0