Alli Allo

Jag hade tänkt att lägga in bilder på både Jonathan och Ida när de fyllde år den nionde februari men min blogg jobbade väldigt effektivt emot mig av någon anledning så det blev ingenting av det. Förlåt.

Annars så är ju Jimmy här på besök, mäktigt nöjd över att jag lyckades få honom att köpa converse skor. Jag är fasiken bra om jag får säga det själv. Converse är det bästa som finns. Igår var vi nämligen in till frankfurt, först shopping som sagt, sedan for vi på BBQ med alex och vi hade väl inte tagit det bokstavligen att det var vinter BBQ! Vad innebar det då? Jo att alla satt ute i KYLAN! Shit vad kallt det var och lite paffa vi blev när vi äntligen anlände dit och upptäckte att alla satt med mössor och täckbyxor typ. Vi hade väl inte de bästa kläderna för att vara ute svinlänge på kvällssidan precis. Iallafall tillbaka till kronberg och tåget mot Franfurt och party var planerat. Tror ni inte att vi missade sista tåget med minuter?!! Attans så less jag blev. Så vi sitter där, ingen har ett nummer till en taxi så man kände väl lite hur modet svek en aning så vi började smått traska tillbaka mot Schafhof. Men tur att jag är uppmärksam! Jag såg en taxi med lysande skylt vilket innebär att den är ledig så jag ställer mig och vinkar som en idiot och till frankfurt kom vi! Dansade, hade kul och smakade hallondricka. Träffade nytt folk och så vidare. Mycket bra mycket bra.

Ikväll ska jag, alex, jimmy och sandrine och se Valentine's day på bio. Passar ju rätt bra när det ändå är alla hjärtans dag. Fast den filmen verkar sjukt rolig så vi får ju hoppas på det. Annars har det varit, so far, en sovmorgons söndag som behövdes. Nu ska jag ta en svensk godis, härligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0