und du glaubst ich bin stark ...



Alltså det finns ingen återvändo längre. Jag har sett förbi det i över tre år om inte mer just för att jag tycker det är sjukt obehagligt. När jag inte kan ha full kontroll över sitationen så vandrivs jag och sedan så skäms jag när det pillar där med sina ögonen granskande, dömande. Och den där stolen, denna otäcka stol ger mig gåshud. De vill givetvist bara väl men jag får panikkänslor. När de tar på sig plasthanskarna o börjar gräva omkring där.



Nej, jag har inget stort fan av tandläkaren.
Men nu när en tand är sylvass som en egg på en kniv kanske något måste göras. Det bästa, o även kanske det sämsta, är att jag inte har tandvärk what so ever o kan även då vara en anledning varför jag inte märkt att min tand börjat kaputta. Kalix folktandvård ska hälsas på under semestern, något jag inte alls ser fram emot....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0