torr bakom öronen?

Skulle skriva om ett nödrop till mamma igår men då ringde hon istället så det blev 'nödsamtal' istället.
Varför jag skulle skriva ett nödrop var för att jag har förbaskat ont bakom örat och jag har ingen aning om varför. Detta för att det är ett väldigt komplicerat ställe att försöka titta på, hur jag än vänder o vrider på en liten sminkspegel så är det praktiskt omöjligt o det gör ju liksom ont. Jag blir sådär dumt nyfiken så jag hade i terion kunnat slita av mig örat bara för att titta vad som irriterar mig men samtidigt tänkte jag näää, hur snygg blir jag då med endast ett öra?

Annars så råder COUNTDOWN här! Imorn flyger jag mot Stockholm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0