Staffel 5




Idag har vi typ konstaterat att jag inom snar framtid kommer få ett eget V.I.P rum. För nu äntligen när Aischa blivit bättre kom Barcia på den brillianta idén igår att skutta hejvilt omkring och på något vis lyckas spräcka skinnet mellan tånarna där hon gjort amputionen. Så hon var tvärhalt och självklart visade det sig att tjejen behövde stygn o sövas och detta innebär..... spänningen stiger...... BYTA BANDAGE VARJE DAG! Vilken lycka!

Jag som trodde jag såg ett ljud i tunneln men tur som är så är alla på Hofheim ruskigt trevliga (o skojfriska om mitt 'andra hem' med hundarna) o japp, nu behöver jag inte ens säga att jag har en tid för de ser bara mig komma intraskandes o säger artigt att jag slå mig ner o vänta. Känns bra att man bli känd på ett sätt eller annat.




Verkar som mitt öde är att bli välkänd på kliniker, är det inte djurkliniker så är det sportkliniker.
Jag vet inte riktigt hur jag ska tolka det...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0