snabbis ...

Rätt sämst uppdatering de senaste dagarna men jag anser ha mig en anledning eftersom jag tvärdör eller finner noll ork whatsoever efter jobbet på grund av min nya beundrare Herr Förkylning.
Annars så startade Frankfurt Festhalle igår, ikväll är det reiterparty här på schafhof. Fago går imorn med Matthias så vi ska finula vår väg dit plus att Sterni går också i helg. Hur najs som helst!

Thom, kan meddela dig att Totilas kommer först i januari. Lovar att hålla er uppdaterade på den biten ;-)
Nu ska jag planera hovslagare! Tjingelingen!

Kommentarer
Postat av: Thompa

yay!jag litar på att du håller vad du lovar:)

2010-12-19 @ 19:33:29
URL: http://thompasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0