shake u all night long



Hejsan gåshud, vilket i sitt sätt är ett finuligt fenomen. Hur kom kroppen på att resa ragg när kroppen exempelvist fryser eller allmänt ryser. För de senaste veckorna har jag haft känslan av att gåshud o jag gått hand i hand genom dagarna. Vi hackar tänder ihop, spänner varje muskel tillsammans och bara rent ut hänger ihop. Fryser gör jag konstant och har då börjat undra lite smått, är det normalt? För när folk på 100 meters avstånd kan se hur jag skakar som ett förfryset asplöv samtdigt som jag har femton ton kläder på så kommer den lilla tanken att, ja, kanske jag inte var en isbjörn i mitt förra liv trots allt.

Fjällräven, var är du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0