MYSIG VÄRME

Dagen erbjöd fantastiska gångstilar från min sida. Varför kanske ni undrar, jo det var nämligen så att det sjububblans kallt idag och mina rara små fötter kändes som isklumpar som var på is-safari. Varav känseln var helt fantastisk eller varje steg pickar på smärtnerven o jag försökte hitta gångstilar som innebar att jag inte behövde belasta, helst över hvudtaget vilket vilken liten snilleblixt som helst inser är omöjligt när vi har femtusen hästar att handwalka. Kändes men andra ord inte som att jag var redo för catwalkern med denna gång. Och jag ska vara norrbottning? Huttrar när det är minus fem! Tror jag är född på fel ställe.

För att fortsätta på tråden iskallt ska jag smaka på min isglass twister. Logiken att äta glass när det är snorkallt ute är  väl lika med noll men jag bryr mig inte o viftar istället glatt på öronen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0