Dagens Hej ...

Hej omaka strumpor. Jag har även upptäckt en ytterligare talang jag har, detta gällande tvätta kläder (för övrigt står två fulla ikea påsar och bara väntar att jag ska attackera dem o hitta min väg till tvättstugan.) Hittills, vad jag kan minnas annars finns det mycket stor möjlighet att jag förträngt, inte idiot-tvättat sönder något däremot råkades jag torktumla ylle. Rekomendation från coachen: gör inte det om du inte har som åsikt att göra om klädesplagget till barnsize för då fungerar det utmärkt! Men iallafall, åter till min talang. Hur i hela fridens namn lyckas man under en tvättdag (en ikea påse) få 11 OMAKA STRUMPOR? Och tyvärr är det no joke what so ever, jag har en samling omaka och den bara växer i raskt tempo. Hade fem par som var makar, det där med att para ihop verkar inte vara min grej. Någon som kan rekomendera en relationsrådgivare angående omaka strumpor? Som sagt tror jag har mer omaka än makar, och när jag går igenom dem så finner jag likt förbenat inte makar, de ligger där alla tillsammans, huller om buller och finner inte sin make eller jag finner den inte.

Vad duktig jag är, klapp på axeln!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0