Say YES!

Kanske är det dags?

Ja, är tillbaka i vackra tyskland.
Ja, jag lever.
Ja, Sverige var också underbart trots det som hände.
Ja, jag blev upphånglad av Hjalmar typ varje morgon.
Ja, jag pussade på världens bästa häst.
Ja, det var alldelens för lite tid för att hinna med allt jag ville hinna med.
Ja, jag kramade på de bästa av vänner.
Ja, jag och Emelie vann i kubb
Ja, det är sant!
Ja, Simon suger i arga leken.
Ja, jag är sämre.
Ja, Pappa är grym på arga leken.
Ja, mamma är minst lika dålig som jag.
Ja, jag saknade 'mina' hästar i tyskland.
Ja, det var chockerande tyst ute på landet.
Ja, jag hade nästan glömt bort det.
Ja, Kalix nattliv är inget att rekomendera.
Ja, Luleå Kalaset var rätt skoj.
Ja, Hoffmeastro var sjukt bra på scen.
Ja, jag och anna blev lite sena så vi fick stå utanför.
Ja, Erik hade rosa hår.
Ja, jag lånade det en stund.
Ja, jag var jätte sexig i det (?)
Ja, köptekontraktet är påskrivet.
Ja, jag är numera inte längre hästägare.
Ja, det känns i hjärtat.
Ja, man kan ju inte ha allt.
Ja, det är en SUPER familj som köpte min häst.
Ja, minnie är fortfarande BÄST!
Ja, någon var i min resväska natten innan hemresan till Tyskland.
Ja, jag är helsäker. Trodde nämligen att det var Hjalmar men inte då!
Ja, jag funderar fortfarande på om det var Farmor...
Ja, aldrig mer ska jag åka med ett flyg från Kallax 06.00
Ja, flygstolar är inte bekväma.
Ja, jag sov hela flygresan
Ja, jag är rätt begåvad.
Ja, jag vet att ni är avis.
Ja, jag fick åka buss från flyget in till terminalen i Frankfurt.
Ja, min (läs: mammas) väska ser nu skamfilad ut.
Ja, jag tycker det är rätt skönt att vara tillbaka i Tyskland.
Ja, jag är dressyrmänniska!
Ja, jag har även satt mig själv i klistret.

Ja, jag saknar er där hemma.
Och ja, jag fick inte med allt men det är ju en uppdatering iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0