UTMANINGEN!







Sedan har jag och Caro vidtagit oss en utmaning som ska vara åtminstone två veckor. Volvic har reklam här runt om i Tyskland om att man ska dricka 1,5 liter, givetvist deras, vatten, man ska tydligen må bättre, bättre hy ect ect blaha blaha... Jag är riktigt sämst på att dricka överhuvudtaget under dagarna så detta är en riktig utmaning för mig. Caro slurpar i sig som att det vore en deciliter att svälja. Jag har nu återstående "botten" kvar av min 1,5 liters vattenflaska, dock inte märket Volvic, så det ser ut ljust för dagen. Dock ska ju detta pågå i minst två veckor, idag var första dagen. Det kommer bli ansträngande och även bidra med massa "hållernästanpåattpissapåmig" besök. Önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0