money money money must be funny, in a rich (wo-)man's world

Eftersom jag typ aldrig säger nej så tog jag även på mig uppdraget att sköta om marie's sköldpadda och fåglar nu när det är bortresta under påsken. Inte direkt krävande måste jag väl påstå... Linsenhoff hann inte visa mig var dessa djur bodde i huset (ehmm, jag menar slottet!) men sa att jag ska nog lätt hitta det. Jomenvisst, hon sa andra våningen, så jag sökte genom hela andra våningen och nepp inga djur där inte så jag tänkte att jag går väl upp på tredje bara för att vara på den säkra sidan. Gick nästan vilse men till slut hittade jag dessa djur och gav dem mat och vatten. Huset (slottet) är enormt och väldigt exklusvit. Har ni sett programmet på MTV när de får guidade rundturer av kändisar som bor i väldigt sagolika hus? Japp, precis så är det förutom att jag inte hade en egen guide. Det enda jag är en gnutta avis på är Linsenhoff's walking closet, som jag råkades passera i jakt på djuren, det är som en drööööm! Och herremingud vad kvinnan äger kläder och skor! Men samtidigt är jag inte alls avensjuk på deras liv, visst de har MASSOR med pengar men då medföljer ett stort packet bieffekter. Speciellt när det gäller den här familjen...

Men visst, jag erkänner, inte skulle jag heller säga nej till att få en miljon på kontot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0