just like dancing in the rain




Tisdag närmar sig med stormsteg vilket glädjer mig väldigt mycket!
Idag har jag varit duktig och avverkat gymmet. Jag kan än idag inte förstå varför min rygg och jag kan ha bästakompisar relation - detta är lätt frusterande. Men nog snackat om det.
Förresten ni vet de jag skrev igår, hejhå idag dampade jag ner på jorden. Var verkligen skitsämst däremot var Elfenschau superbäst då vi ridit "fria" för första gången i både skritt och trav. Hon är jätte duktig och när galopp kommer lär det bli bockbockbockelibock men hon är för det söt. Sedan biter hon Caro hela tiden så Caro är lätt sur på henne, min lilla pärla! haha. Och hon växer så det knakar (!!!) lungt 175 bak nu, min lilla dam kommer bli en stor fröken.

Och nu ska jag uppsöka duschen och sedan mysiga sängen. Kommer bli en jobbig tid framöver när delar av vårt team har semester och vi ska hinna med gestütet också vilket innebär all mockning och dylikt, najs najs.

Men lika glad det är väl ja' men gladast är nog räven!











Bild: denviantat.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0