Sunny bunny

Idag har jag lyckas göra folk lite lätt, inte direkt svartsjuka, men rejällt avensjuka när jag delade med mig om nyheten att jag legat med bikini ute idag. Solen strålade så mycket så man nästan svettades och låg och önskade efter vatten. Iallafall runt 25 grader varmt medan hemma i Gammelgården huttrade de på 4 plusgrader under dagtid. Härliga tider! Jag blev nästan chockad när de berättade att isen ännu inte gått, man blir lätt som missanpassad när man inte lever där längre. Är man där tänker man inte på det men nu när jag flyttat är det, som sagt, nästan chockerande nyheter. Tänk er när jag gick i åkurs fem så badade vi tre dagar efter isen gått hemma - det måtte ha varit så kallt så känslan förträngdes sekunden efter doppet.

Nu längtar jag som attans efter vatten, vars är alla älvar, sjöar och hav i Tyskland? Inte i närheten av FFM iallafall - typiskt!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag kan ligga i bikini här hemma också! Fast...

1) Jag kommer ej bli så brun

2) Får jag inte en redig förkylning så ådrar jag mig typ lungiflammation eller dylikt.

3) Jag vill egentligen inte. Jag vänar till slutet på juni! Så deeet såå!

2010-04-26 @ 00:02:25
URL: http://yoem.blogg.se/
Postat av: Annica

Vi vill ha bild bevis;)

2010-04-26 @ 22:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0