Shopping until your brain stops and dancing until your feeths hurts - the right way of living




Det är egentligen ganska enkelt att förklara varför jag varit dålig på uppdatera min lilla blogg. Svaret lyder; jag har massa annat att göra för tillfället när jag har fint sverige besök. Lyckades få henne shoppa loss i frankfurt igår samt göra henne lyrisk efter Frankfurts nattliv. Självklart kan jag själv inte sova efter helkväll ute vilket inte är ovanligt, har dum energi som ej tillåter mig att somna, eller jag känner mig inte trött. Hey duracell! Ska iallafall kidnappa dator för en dejt och sedan skriva kontaktannons till Herr John Blund. Jag hoppas på svar!

And smiling until your cheeks hurts, laughing until your sixpack shows.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Du dricker väl inte dina grogar med energidryck, för det torde förklara din... överskottsenergi? Om det inte är annat som håller dig vaken ;D

2010-04-10 @ 20:26:21
URL: http://yoem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0