she got the whole world under her

Anna är borta nu, kändes nästan lite ensamt i lägenheten. Gud vad jag saknar sällskap i form av svensk vänskap. Hade iallafall en underbar tid med henne här, var väldigt glad att hon tog sig hit och kanske kommer i sommar igen?!! ;D Jag håller tummen hårt i handen. Sedan hoppas jag så innibomben på att min TYSKA Anna ska komma ihelg, vore kalas! För henne saknar jag också...

Annars så går det undan med Elfe nu när Matthias och Hr Rath håller i trådarna. Idag longerades fram fem minuter, två minuter uppsutten, bockade som en idiot och sedan fick vi gå fria! Hästen var ju lite ofokucerad eftersom energin gick åt alla håll och kanter! Men efter lite bock så var allt lungt och vi galoppade och travade på. Imorgon planerar Hr Rath att vi ska på Galoppbanan med henne, det kommer bli spännande och roligt! Dock vet jag inte än hur vi ska klara att svänga eftersom jag har ju bara ridit henne fri sju gånger och vi tränar fortfarande på att svänga, diagonal går bra nu men längre än så vet jag inte. Men det är så sjukt kul att det händer saker! Med Caro har det varit väldigt försiktigt hela tiden, nu attans ska vi visa välden våra framben! Elfenschau och Elli mot galoppbanan! Over and out!

Kommentarer
Postat av: Theolinea

I AM HAPPY TO BE HERE IN THIS GUESTBOOK LEEP ALL YOUR GOOD WORK MOVING OK.

2010-12-23 @ 10:13:35
URL: http://theolinea.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0