i get by with a little help from my friends

Idag har jag upplevt det igen. När man har sådär dötråkigt så till och med ens egna tankar som snurrar tråkar ut en. Fanns ingen inspiration eller motivation någonstans och så villa jag inte vara ensam så jag ringde Caro. Caro infann sig 10 minuter senare i min lägenhet och även om vi inte gjorde något vettigt alls så var det skönt att bara ha någon i närheten. Visst, Trixie är en skönböna att mysa med men det är inte direkt så att hon svara på tilltal och även om hon ger förnuftiga svar ibland vill man ha lite till att tugga på så att säga.

Det är helt sjukt hur stark uttråkighets känsla jag kan få ibland. Det är nästan skrämmande, det måste hända saker annars tröttnar jag rätt snabbt. Imorgon kommer det hända desto mer och lite jag ser fram emot det då! Nu plocka lite i lägenheten sedan titta till Taktik som aldrig vill föla och sedan mysa i sängen med en trogen följeslagare, "flickan som lekte med elden".


Kommentarer
Postat av: Emmeline

Känner igen det där. Helgerna kan vara riktigt hemska om man inte har något på agendan. Bara som att sitta av tid. Så himla tråkit. Det blir frustrerande.



Ett tips är att läsa en bra bok. Då kan man lura iväg sig själv till någon annan plats även fast att man tar det lugnt. För även om det må vara hur trist som helst att inte ha något att göra så är återhämtning viktigt :o)

2010-04-06 @ 07:06:06
URL: http://www.emmelines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0