Har ni ?

Heter det deja vú när man upplever något som man redan på sätt och vis varit med om? Alltså känslan 'det här har jag gjort förr, precis så här'.
Hade det igår, jag blev så ställd när jag visste vad som skulle komma, vad de skulle säga, hur folket skulle röra sig omkring mig. Det var nästan lite läskigt och jag blev liksom stum. Var så sjukt overklig och jag vet att jag sett detta senarium förr, jag tror jag drömde om just detta tillfälle för någon vecka sedan men då visste jag ju givetvist inte vad som skulle komma.

Seriöst, har ni varit med om det? För mig var allt under denna 2-3 minuters frekvens exakt, ja jag hade varit med om det tidigare och det är hundraprocentigt!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det är väldigt vanligt att man upplever det flera gånger under sitt liv, eftersom att du (din själ) redan gjort upp en plan för ditt liv på jorden, därav kommer den där "aha, det är det kapitlet nu" man känner, men det betyder bara att du följer den plan som utstakats för dig. Du är där du ska vara :)

2010-04-26 @ 00:00:47
URL: http://yoem.blogg.se/
Postat av: Anonym

Eller så är det vattenpipan ;D

2010-04-27 @ 17:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0