Good and bad



Ibland kan jag komma på mig själv att vara en ganska härlig figur - speciellt när jag får skratta så mycket åt mig själv och mina konster så både jag och människor omkring kippar efter luft. Det är talang.


Annars har jag varit mäktig irriterad på en av våra polska medarbetare. Han är så sjukt i huvudet. Grejen var den att de visat mig hur man använder tankstationen på gården och har man visat mig en gång brukar jag veta och gör inte fel. Så ja jag tankade bilen igår. Tydligen finns det en avknapp som man ska trycka på som de mest troligt glömde att visa mig! Idag kommer det puckot och gapar och skriker och jag försöker säga till idioten att ingen visade mig den knappen men han vägrar lyssna. Det gör mig så förbannad - när folk inte lyssnar när man ska berätta HUR det ligger till! Börja tjafsa om det ena och det tredje typ ja du ska inte köra bilen något mer blahblaha. Jäkla skitsnack! Sedan pratar jag med Tomas och sa att jag är vekligen ledsen om något hade gått sönder (vilket det inte hade) och jag betalar för det i såfall, han sa att det var inga problem och ingen skada skedd. OCH då berättade han även att denna POLACK gjort samma sak just för någon vecka sedan och han VET vars denna knapp är. Dumma jäkla jubelidiot! Kom fasiken inte och gapa på mig när du själv inte ens kan göra rätt! Jag var så förbannad på denna polska man att jag nästan grina - shit alltså.

Gud vad jag hatar att vara arg, speciellt när jag vet att jag inte direkt har gjort fel, bara följt instruktioner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0